• (Android/iOS) Held verdediging koning cheats glitch geld

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Held verdediging koning ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Held verdediging koning IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ cheats glitch geld ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Held verdediging koning 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Redelijk. Bijna net zo goed als de originele Ironhide-spellen.

    Een jaar

    Ja

    dit is erg lant re op je gezicht

    Qəhrəmanı müdafiə qızı Strategiya mqt

    Ik ben al een tijdje op zoek naar dit soort spellen en heb nu een leuke gevonden. Deze game heeft een mooie gameplay en graphics. Je kunt je torens, helden, vaardigheden en para-troepen upgraden. De kaarten zijn erg goed, maar sommige zijn onmogelijk te winnen in de harde modus, tenzij je helden of torens goed zijn geüpgraded. De dagelijkse geschenken zijn erg handig en de oneindigheidsmodus is erg leuk met een aantal hele goede prijzen. Maar helaas kun je het spel niet pauzeren en tegelijkertijd spelen.

    Wow het is geweldig Leuk spel. VIP-spel aa baba

    Ik heb level 10 bereikt, maar ik kon de andere parachutisten niet krijgen

    Eroe Difesa Re Strategia emsz

    Hou ervan! Wou dat het verschillende vechters had!

    Hero Defense King Diskarte lff

    Het upgraden van torens is meestal zinloos. Kanonnen van niveau 1 zijn beter dan niveau 2. Zelfde schade. Maar level 2 vuurt half zo snel.

    Het is een erg leuk strategiespel

    Bubble Shooter Santai tyjz

    Over het algemeen is het een goed spel... maar maak sommige levels niet te moeilijk

    De zeer slechte kant van dit spel is dat wanneer ik over een aantal stappen begin, het opnieuw vanaf de eerste fase begint

    Een leuk spel om te spelen

    Ik vind het spel tot nu toe erg leuk. Ben er net een paar uur mee bezig. Ik heb veel TD-games gespeeld, dus ik heb wel enig perspectief. Behoorlijk fatsoenlijke graphics misschien niet zo gepolijst als de Kingdom Rush-spellen, maar superieur aan andere die ik heb gespeeld. Deze game lijkt op zijn minst één functie te hebben die ik nog niet eerder heb gezien, namelijk het opdraaien van de dode slechteriken tegen de levende. Cool idee zeker. Ik hoop dat iedereen het net zo leuk vindt als ik. Vrede.

    98% geweldig. Een paar glitches om op te merken; Soms wordt het spel na een pauze hervat, maar kun je geen nieuwe torens op het speelveld leggen. En af en toe zullen nieuwe monstermeldingen hetzelfde doen.

    Bovenkant

    plezierig

    Weinig geforceerde advertenties en de gameplay is redelijk goed.

    Best schattig strategiespel.

    leuk, tijdmoordenaar

    Tot nu toe reclames en hoef een schoon spel bedankt

    Mooi hoor. Ik hou vooral van de opties voor torenupgrades.

    Excellent

    De besturing reageert een beetje niet. Afgezien daarvan is het een behoorlijke tower defense-game.

    Goed torenverdedigingsspel

    Rrr

    Dit spel is super

    leuk spel

    ik vind dit spel leuk

    het is een leuk spel, gestresste reliever voor mij..

    Spel is leuk, maar ken nooit een torenverdedigingsspel met zoveel slijpen erin om dingen te upgraden. Hero-nivellering is slecht. En om 3 upgrade-edelstenen te krijgen is super moeilijk zonder massale spam-items die je met echt geld moet kopen of waarvoor je moet sparen door tonnen advertenties te bekijken.

    Het spel is erg leuk

    goed

    Ik vind het voor zover leuk.

    Knap gedaan met een paar elementen die je niet vaak ziet bij de huidige verdediging. Ik hou ook van, maar het is niet te betalen om muurvuil te spelen. Goed bezig jongens.

    saai spel

    Goed, maar graphics zijn niet goed

    Leuk spel, maar het upgradesysteem is te UGH, alleen om een toren te upgraden, heeft het edelstenen nodig en je kunt er maar 1 per run krijgen. Dit is een vermoeiend spel, en de IAP... het is serieus weer een hoofdpijn. Het is offline en ik zou kunnen spelen, maar de torens zijn vanaf het begin te zwak. Je moet ze als een gek upgraden! Voorbereid! maar het is zo'n leuke sport. Maar de IAP is zo gek. Op basis van mijn berekeningen zit de IAP net in de weg, het maakt deze game P2W.

    Херо одбрана Краљ Стратегије drub

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :