• (Android/iOS) Star Chef 2: Kookspel mod meer toetsen

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Star Chef 2: Kookspel ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Star Chef 2: Kookspel IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ mod meer toetsen ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Star Chef 2: Kookspel 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Super leuk spel

    Byb

    Star Chef 2 is prachtig gemaakt. Veel kook- en managementdingen om te doen en te ontgrendelen. Dit zal me wel even bezig houden.

    Sinds de update kom ik niet verder. Regel het alsjeblieft

    Ik kan niet verder omdat de game wil downloaden op het moment dat ik de andere chef moet ontmoeten, kunnen jullie het probleem oplossen, dank je

    Nadelen doelen waar je cafés moet volgen, moeilijk te doen zonder een gemeenschap om te vragen of je niemand op fb speelt. Ten tweede maakte ik eten, ik mocht het niet serveren. Het zou goed zijn, maar de nadruk op het hebben van anderen zorgde ervoor dat ik het dumpte. Zo jammer!!

    Te veel dingen met mo-instructies. Te weinig geld om tal van apparatuur te betalen. Te veel recepten met te weinig opslag. U kunt slechts 1-2 gerechten bewaren voordat u geen ruimte meer heeft. Super LANGZAAM. Recepten duren te lang om te bereiden. Ik speel maar 2 delen en dat maakt het moeilijk omdat je te veel gebouwen hebt waar je naartoe moet om iets voor elkaar te krijgen. Duurt te lang voor planten met zeer beperkte opslag en te weinig percelen. Zou het niet aanraden.

    Star Chef 2: Restaurant Game จำลองสถานการณ์ ixez

    Goedemiddag, is er een bepaalde reden dat het spel vandaag niet wil laden? Ik ben naar de playstore gegaan om te zien of er updates nodig zijn, maar geen enkele.

    Ik heb dit spel voor de eerste keer geprobeerd en het is leuk, ik ben er dol op

    Geweldig spel als je gewoon wilt ontspannen, het duurt gewoon lang (tijd) om nieuwe apparatuur te kunnen kopen zonder echt geld (dat deel is niet ontspannend).

    Ik hou van dit spel. Zoveel beter dan de oude sterrenchef. Geweldige grafiek. Veel functies. Interessante updates van de laatste game. Beroemd landhuis, dok, academie, meesters, team, kisten en nog veel meer. Ik raad iedereen aan om dit spel te spelen.

    Toen ik de game downloadde, had ik de kans om een tijdje te spelen tot waar er een winkel was waar je extra eten kunt verkopen, het bevroor daar en ik probeerde alles om de bevriezing te ontdooien, maar niets, toen besloot ik de game te verwijderen en de game opnieuw te downloaden maar ik kan het spel niet downloaden en ik heb alle opties geprobeerd en niets. Repareer dit spel alsjeblieft, bedankt

    Zou beter kunnen zijn de laatste update laat veel te wensen over, de voltooiing van boten is een verspilling omdat je misschien maar twee of 3 items terugkrijgt

    Het is een geweldig spel. Ik heb het elke dag gespeeld sinds ik het heb gedownload. Het geeft niet genoeg munten voor de apparaten. Maar het blijft een geweldig spel.

    zo saai. ik probeer het tot ik bij level 10 kom, maar het is zo saai. i dwingt je om geld te gebruiken om te spelen omdat geld zo traag is in het spel. niet aangeraden

    waardeer echt al het harde werk dat is gestoken in het maken van dit spel. Ik heb het gevoel dat er meer beloningen kunnen worden gegeven om de speler te helpen upgraden aan het einde van elk niveau.

    Star Chef 2: Restaurant Game Simulacije jlcd

    Star Chef 2: Restaurant Game Симулације hfa

    Laat me niet spelen! Blijft zeggen dat ik nu moet updaten, behalve dat er geen update is op Google Play

    Ik genoot van het spel totdat ik nu geen tafels heb die ik kan bedienen omdat ze allemaal bestellingen willen van een voedselstation dat ik niet eens kan kopen omdat ik de munten niet kan verdienen omdat ik geen klanten heb die ik kan bedienen.

    Het verdienen van munten is erg moeilijk en de lange voorbereidingstijd van het eten maakt het spel eentonig... Je kunt niet verwachten dat je het spel de hele dag meespeelt

    Je moet constant dingen kopen om elke vorm van beweging in het spel te krijgen, wachten tot er iets wordt gedaan duurt een eeuwigheid, als je geen opslagruimte meer hebt voor items, ben je genaaid. Uit liefde van God kon ik geen maïs krijgen, omdat je verondersteld wordt het te verbouwen, maar dat was nooit een optie. Je hebt spelgeld nodig, geen munten om app-items te kopen, maar je krijgt zo weinig geld terug. Na 2 dagen ben ik er klaar mee. *Update* Ik heb nooit de mogelijkheid gekregen om maïs in de achtertuin te laten groeien. Wat belachelijk lijkt.

    De mogelijkheden zijn eindeloos. Met Star Chef 2 kunt u uw restaurant inrichten zoals u dat wilt. Hou van dat tintje.

    De app verpest je telefoon, laat hem achter, enz.

    een van de beste, zo niet de beste, kooksimulatorspellen die ik tot op heden heb gespeeld. Ik heb een geweldige tijd in de gmae. Het is verfrissend om een spel te hebben waarmee je ook controle hebt over de inrichting van je restaurant.

    Te veel smh

    met een lockdown in het verschiet en thuis moeten blijven als een reële mogelijkheid, zal Star Chef 2 mij goed van pas komen. Ik verveel me snel en met deze kooksimulatie kan ik mezelf vermaken

    Vraag alsjeblieft wanneer we op het punt staan geld uit te geven, want soms tikken we om te verhuizen n per ongeluk tikt het op het land n op de een of andere manier wordt het betaald. Kunt u alstublieft mijn spelvaluta 7000 terugbetalen die ik in de achtertuin heb uitgegeven, ik heb echt geld nodig omdat ik het voor de fabriek verzamel. Ik hou van dit spel. Kunt u dat geld alstublieft terugbetalen? Dank u

    Dit spel is erg in het oog springend. Binnen 1 dag was ik verslaafd. Nu heb ik level 20 bereikt en heb ik handige items ontgrendeld.

    Ik hou van de sleur. Nadat ik de 4 niveaus had leeggemaakt, kon ik tomaten kweken op mijn eigen boerderij om tomatenbisquesoep te serveren. De voldoening om alle bestellingen op tijd te krijgen en een niveau door te komen, ligt op een ander niveau

    Het wordt een beetje vervelend, want het duurt te lang om maïs, paprika's enz. te krijgen. Hoe kunnen deze worden gegrepen als ze zich alleen verspreiden als ik een bepaalde ronde win... Waarom kan ik in godsnaam geen maïs en of paprika's verbouwen..

    Heeft iemand anders problemen met inloggen, blijft gewoon laden vandaag en niets anders?

    Tot nu toe niet goed, maar hey het is al 2 dagen

    Leuk spel... Help me om van mijn vrije tijd te genieten.

    de eerste keer dat dit spel erg goed was, zoals echt ... maar na te zijn bijgewerkt, was het erg slecht, de verkoopprijs daalde, maar de prijs van het kopen van land en het kopen van apparaten was nog steeds duur, dus het maakte het moeilijk ...

    Zeer slechte ervaring om beroofd te worden door Google Play Store. Er zijn kosten in rekening gebracht, maar nooit de voordelen van het spel ontvangen. Ik stap over op Apple omdat jullie dieven zijn. Zou mijn geld niet terugbetalen. Zo jammer, want ik heb veel geld uitgegeven aan dit spel omdat ik het leuk vond, maar NIET MEER!!!!!

    Begin dit spel pas net te spelen. Het is een enorme verbetering ten opzichte van sterrenchef 1, hoewel ik denk dat er snel te veel wordt geïntroduceerd.De chef-uitdaging lijkt een beetje oneerlijk, aangezien andere chefs hun kracht kunnen gebruiken en nieuwe chefs niet tot level 27. Over het algemeen een goed nieuw spel

    Paper’s Grade, Please! ミニゲーム txkk

    Ik hou van dit spel, alles eraan is geweldig, nooit een vol moment...

    Niet dat soort spel, mensen raken snel verveeld... Dure dingen om te kopen..zeer slechte ervaring.. In plaats van dit zijn meer spellen het beste café winkel is een veel beter spel dan dit belachelijke spel... Persoonlijk raad ik aan om het niet te doen speel dit spel.. Tijdverspilling totaal

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :